15 Şubat 2014 Cumartesi

AŞK SÖZLERİ ETKİNLİĞİMİZ SONUÇLANDI :))))

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ ETKİNLİĞİMİZE KATILAN TÜM DOSTLARIMIZA ÇOOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

İŞTE BİZİM GÖZÜMÜZDEN AŞK;
TC Cengiz Ekmekci (2 beğeni)
60 lI yaslarI da devirip ,hala el ele ve semsiye altInda flort ...O cift in ruh haline Ask Diyorum....Herkese Sevgilerimi SunarIm.....
Suheyla Gorgulu (7 beğeni)
Aşk; başka bir kalpte var olabilme savaşıdır!.. 
Nursel Nurcell (8 beğeni)
Kaç dolanışta ulaşır sarmaşık çiçek açacağı yere?
(Oruç aruoba)

Alp Büyükkuşoğlu (2 beğeni)
Belki aşk sevgiliyi kazanmayı değil, onda kendini kaybetmeyi gerektirir.
Nursel Nurcell (4 beğeni)
“gel dedi bana, 
kal dedi bana,
 
sev dedi bana,
 
öl dedi bana,
 
geldim...
kaldım... 
sevdim... 
öldüm.”... Nazım'dan..
üstüne var mı ki?..aşk' adına?
Pinar Canalp (5 beğeni)
ÖyIe bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyIe birini seveceksin ki, seni gözIeriyIe biIe aIdatmayacak. (Can YüceI)
Nursel Nurcell ( 15 beğeni)
Misafirsin bu dünyada;
Kalbindeki de sana misafir....
Esra Pulak (9 beğeni)
"Aşık olmak güzel mi" diye sordu,
"Güzel" dedim.
 
"Aslına bakarsan; ben bir aşık değil, aşkın kendisi olmak isterim" dedi.
Gülümsedim.
 
ep.
TC Sahure Gursoy(7 beğeni)
AŞK gözlerimde yaş olsaydı;Onu kaybetmemek için AĞLAMAZDIM....
Ufuk Akkaya (4 beğeni)
Kadınlar, sevmesini bilmeyen erkeklere aşık olurlar. 
Erkekler ise sevmesini bilmeyen erkeklere aşık olan kadınlara......
Gamze Gence Solak (2 beğeni)
1+1 in 1 ettigi tek denklemdir ASK...
Suheyla Gorgulu (5 beğeni)
Aşk; tek kişide sonsuz hürriyet demektir...
Nil Etcioglu Thomas (6 beğeni)
To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten.

Ufuk Akkaya (8  beğeni)
Aşk başlamadan güzel,
Kalplerde heyecan
Bakışlarda korku olduğu zaman güzel...
Birbirimize sezdirmemek için çırpınış,
Seni seviyorum diye sanma ki kalbim yetimdir ölsem de yalvarmam AŞKIM ASALETİMDİR ...
Nil Etcioglu Thomas (4 beğeni)
We’re born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we’re not alone. Orson Welles
Pırıl Akat (13 beğeni) 
Nursel Nurcell (7 beğeni)
Ne derlerse desinler, diler çirkin diler hoş
Duymaz ezelden beri ruhum, seninle sarhoş..
F.NafizÇamlıbel.
şebnem Yasemin ( 2beğeni)
Çok sevilmeyi degil hep sevilmeye ihtiyacım var
TC Tansel Paksoy (1 beğeni)
 AŞK  Görmeliyim ,dokunmalıyım ....sımsıkı sarılıp içimde hissetmeliyimmm......yani görmek, dokunmak onu her zerrende hissetmek........
Yasemin Apaydin (21 beğeni)
Where there is love there is life.
Mahatma Gandhi
KATILIMINIZDAN DOLAYI HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER DOSTLARIMIZ....
AŞKSIZ VE CHOCOJ'SUZ KALMAYIN :))))

AŞKINIZ  CHOCOJ OLSUN  ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder